Zoeken

50 keer alert

Het doel en concept van jullie zaak moet welbepaald zijn maakt een constante evolutie doorzonder aan de basiswaarden te raken. Idealiter hou je de verschillende aspecten van een zaak uitbaten zo nu en dan opnieuw tegen het daglicht.


Zo speelt de oefening met de ID’s om jouw klanten beter te kennen een grote rol bij de aspecten ‘concept & doelgroep’, ‘nieuwe klanten’ en ‘bestaande klanten’. ‘Visual merchandising’ en ‘het motiveren van medewerkers’ zijn de andere aspecten waarvoor we, in samenwerking met Kooplust.com, telkens 10 tips aan jullie presenteerden op de inspiratiemuur in januari 2019.


“Focus op je klant, niet op je concurrent”, “Speel in op zintuigen”, “Intensiveer voordat je experimenteert”, “Neem contact op met je klanten” en “Herinner je team aan je doel” zijn maar enkele van de tips en vragen. Ze regelmatig bovenhalen en aftoetsen aan de huidige situatie kan nooit geen kwaad en daarom presenteren wij de 50 tips opnieuw bij het onderdeel Retailtips van LineUP Brainfood.



13 weergaven0 opmerkingen