top of page

Hey, hallo LingeriePROfashional. Blij jullie hier te zien!

Bon, waar waren we gebleven, oh ja Let’s Connect!

​

Het is ongeveer een jaar geleden dat we elkaar konden ontmoeten in Antwerpen op LingeriePRO en ondertussen is de rest geschiedenis.

Wij hebben niet stilgezeten en hebben heel wat plannen uitgewerkt en deze LineUP website is daar een uitloper van. De focus ligt nu eens niet op collecties. 

​

In het denkproces keken we terug naar 20 jaar LingeriePRO. En we komen dan uit bij heel wat inspiratiezones zoals J’aime la Lingerie, Lingerie is the Drug

en The Good Shop zoals in januari 2020.

​

En deze info willen we graag met jullie opnieuw delen, de info blijft zeer relevant en nu en dan opfrissen kan zeker geen kwaad, niet?

Onze campagnes inspireerden jullie ook om op social media bepaalde LingeriePRO quotes te gebruiken en dan denken we zeker aan J’aime la Lingerie.

En we hebben voor jullie nog wat varianten gemaakt. naar pagina Social Media

Onder LineUP Brainfood vinden jullie in het menu enkele onderdelen waarbij Social Media

een reeks thema’s brengt welke je kan downloaden onder het gewenste formaat of het nu

Facebook, Instagram of bijvoorbeeld LinkedIn gaat.

Iets wat ons eveneens heel sterk zal bezighouden en eigenlijk ons nu al bezighoudt, is het

klimaat. Quotes uit Booklet

Duurzamer op alle vlak is de boodschap en daar ontsnappen wij als modebranche zeker niet

aan.

Met The Good Shop gaven we jullie een jaar geleden al een overzicht van hoe merken

omgaan met de problematiek. Beelden The Good Shop

Sommigen zetten resoluut stappen en kiezen voor nieuwe milieuvriendelijke grondstoffen,

productiewijzes en zetten de menselijke kant van het ganse proces voorop.

In samenwerking met Flanders DC stelden we een korte inleiding en een eerste

kennismaking samen over hoe je duurzaam onderneemt. Foto’s event Flanders DC

Dit document, waarin het product een hoofdrol speelt, hebben we herwerkt in een website

versie. Scrollen door website

 

Elke dag opnieuw kunnen wij zelf een bijdrage leveren als we alleen al stil staan bij wat we

aankopen. Quotes The Good Shop en beelden aankopen op de standen

Als consument en natuurlijk ook als winkelier heb je ontzettend veel kracht om de wereld

mee uit te lijnen en dit door bewust te zijn van wat je aankoopt.

Klanten wil je blijven inspireren, begeesteren, warm maken door jouw zaak of eerder door

jouw ‘zijn’. Sfeerbeelden inkom

Want waarom komt Marie-Jeanne bij jou langs en niet bij een collega?

Omdat jij als winkelier het ‘verschil’ maakt.

In samenwerking met Kooplust kregen jullie 2 jaar geleden een 50-tal tips over doelgroep,

merchandising, gedreven medewerkers en nieuwe en bestaande klanten.

We laten deze tips opnieuw op jullie los. Wand met kaartjes

Maar weet je ook welk type klant je over de vloer krijgt?

Herinner je je nog de persona’s zoals Juliette, Ada, John, Michiel, Charlotte, Roger waarbij

elk persoon met een eigen stijl door het leven wandelt. Gezichten Persona’s

Met een korte animated-video laten we hen aan het woord, om jullie nadien zelf de

oefening te laten maken welke doelgroepen jullie denken aan te spreken.

Via deze analyse kom je meer te weten over hun leefwereld waardoor de band sterker

wordt en de klant een ambassadeur van jullie zaak.

En hoe bereik je dan niéuwe klanten, doelgroepen waarvan je denkt dat ze jou niet weten te

vinden? Een video-podcast zal daar dieper op ingaan. Foto’s van verschillende generaties

doelgroepen zoals millenials

Je hoort en ziet het, met LineUP Brainfood willen we jullie ruimte geven om éven stil te

staan,

om dan nog gerichter de zaken aan te pakken.

Heb je onderwerp suggesties laten het ons dan weten via email of het contactformulier op

deze website.

We kijken hoopvol uit om elkaar opnieuw te treffen op een fysieke LingeriePRO.

bottom of page